הסדר הפשרה בלאומי: הבכירים יחזירו 5.1 מיליון שקל בונוסים

בנוגע לתביעה הנגזרת נגד הבנק, השופט השאיר את הפיצוי של 180 אלף שקל לתובע אבל הוריד את שכר הטרחה לעורכי הדין בחצי ממה שסוכם בפשרה, והוא יעמוד על 6.25 מיליון שקל. עו"ד רלי לשם ייצג את הבנק ועו"ד רם כספי את נושאי המשרה לשעבר
admin2 No Comments on הסדר הפשרה בלאומי: הבכירים יחזירו 5.1 מיליון שקל בונוסים

ביהמ"ש אישר את הסדר הפשרה בלאומי: הבכירים יחזירו 5.1 מיליון שקל בונוסים • איתן רף יחזיר 1.7 מיליון שקל, גליה מאור 2.6 מיליון וצבי איצקוביץ 800 אלף שקל • הבנק יקבל מחברות הביטוח 92 מיליון דולר

אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/Flash90
בנוגע לתביעה הנגזרת נגד הבנק, השופט השאיר את הפיצוי של 180 אלף שקל לתובע אבל הוריד את שכר הטרחה לעורכי הדין בחצי ממה שסוכם בפשרה, והוא יעמוד על 6.25 מיליון שקל. עו"ד רלי לשם ייצג את הבנק ועו"ד רם כספי את נושאי המשרה לשעבר
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב חאלד כבוב אישר היום את הסדר הפשרה בפרשת העלמות המס של לאומי, כך פורסם בכלכליסט. הבנק יקבל מחברות הביטוח 92 מיליון דולר.

כבוב ציין כי היועץ המשפטי לממשלה העיר לו על כל שלא קבע מועד להחזר בבונוסים של בכירי הבנק. כבוב קבע כי הם יחזירו את הבונוסים בסך 5.1 מיליון שקל בתוך 60 יום מהיום. איתן רף 1.7 מיליון שקל גליה מאור 2.6 מיליון וצבי איצקוביץ 800 אלף שקל.

השופט קבע בנוגע לתביעה הייצוגית סכום של 10.8 מיליון שקל לבעלי מניות הבנק בין התאריכים 4 במרץ 2013 ל-22 בינואר 2015, כולל כאלו שמכרו את מניותיהם. הפיצוי יינתן ע״י הבנק.

בנוגע לתביעה הנגזרת נגד הבנק, השופט השאיר את הפיצוי של 180 אלף שקל לתובע אבל הוריד את שכר הטרחה לעורכי הדין בחצי ממה שסוכם בפשרה, והוא יעמוד על 6.25 מיליון שקל. עו"ד רלי לשם ייצג את הבנק ועו"ד רם כספי את נושאי המשרה לשעבר.

בחודש מרץ השנה הורה ביהמ"ש לפרסם את עיקרי ההסדר: לבנק ישולמו 92 מיליון דולר מתוכם ישלמו המבטחים החיצוניים 62.25 דולר שכוללים 12 מיליון דולר שכבר אושרו לתשלום ע"י המבטחים. שאר הסכום יגיע מהביטוח העצמי של הבנק, ה'קפטיב'. בנוסף ישלמו שלושת הבכירים, גליה מאור, איתן רף וצבי איצקוביץ, 5.1 מיליון שקל כהחזר מענקים שקיבלו בתקופה הרלוונטית לפרשת הלקוחות האמריקאים.

לפי ההסדר בייצוגית, ישלם הבנק מתוך 92 מיליון הדולר 10 מיליון שקל (הכוללים 1.6 מיליון שקל לעורכי הדין ו-180 אלף למבקש) לבעלי המניות שמכרו את מניותיהם בין ה-4.3.13 ל-22.1.15 בטווח של שלושה ימים לאחר כל אחד מאירועי ההפרשה בדוחות הכספיים של הבנק לצורך תשלומי הקנס, 1.7 מיליארד שקל לרשויות האמריקאיות, ובלבד שביום המכירה היה שער הסגירה נמוך משער הסגירה יום לפני אירוע ההפרשה הרלוונטית. בעלי המניות הקיימים (שלא מכרו) יפוצו בעקיפין באמצעות התשלום שמיוחס להם כחלק מהסדר הנגזרת, מאחר והם ממשיכים להחזיק במניות הבנק.



0 תגובות